اخبار اینترنتی
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 66
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 79 نفر
بارديد ديروز : 26 نفر
بازديد هفته : 537 نفر
بازديد ماه : 2,121 نفر
بازديد سال : 24,438 نفر
بازديد کلي : 55,873 نفر

افراد آنلاين : 2
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

همین نداشتن پمپ آب مزایای زیادی برای مصارف خانگی دارد، چرا که تهیه پمپ هزینه زیادی دارد و سر و صدای آن بعد از مدتی آزار دهنده خواهد شد.پس در نتیجه این مه پاش خانگی بدون نیاز به پمپ و با همان آب شهری آب را پودر می کند و شما زیر آفتاب گرم تابستانی حسابی خنک میشود. جالبی این پکیج مه پاش خانگی این است که نیاز به پمپ ندارد و با همان فشار آب شهری آب را ذرات ریزی پودر میکند و هوا را خنک میکند. دمای سالن مرغداری با توجه به سن آنها از زمان جوجه ریزی تا زمان کشتار فرق میکند. این ابزار موثر در تغییر دمای محیطی، از فوایط و کارایی بسیاری برخوردار می باشد. این نوع کارواش در دو نوع تونلی و دروازه ای طراحی و تولید شده که با استفاده از تجهیزات مناسب، فرایند شستشوی خودرو را با کیفیت مطلوب امکان پذیر می نماید. اخیراً از این نوع سیستم مه پاش نیز رستوران ها در فصل گرما برای فراهم سازی محیطی فرحبخش و خنک برای مشتریان خود استفاده میکنند که به مه پاش رستورانی معروف و با استقبال فراوانی روبرو شده است. از دستگاه مه پاش در گلخانه ها، دامداری و مرغداری ها، در فضا های عمومی، آلاچیق ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، بستنی فروشی ها، زیر تابلوی مغازه ها، مراکز خرید، تالار عروسی، شهر بازی، ویلا ها، حیاط منزل، کنار استخر، روف گاردن و غیره استفاده می شود. 

این مدل مه پاش مشابه همانی است که در جلوی رستورانها، کافیشاپ ها و یا بستنی فروشها میبینید. تفاوت این مه پاش با مه پاشهای صنعتی که قیمت چند میلیون تومانی دارند در این است که نیاز به پمپ فشار قوی ندارد و برای فضاهای کوچک و شخصی مانند کافیشاپها، بستنی فروشیها کوچک و یا استفاده شخصی در حیاط خلوت و یا باغ طراحی شده. همچنین به دلیل فلزی بودن نازلها و مقاومت بالای آنها چنانچه به دلیل رسوب و مواد محلول در آب نازل گرفته شود، شما به راحتی میتوانید نازل را با مقداری سرکه سفید و یا وایتکس تمیز کنید و اینگونه نازل مه پاش همیشه مانند روز اول تمیز خواهد بود. برای استفاده از محلول های عطری مانند گلاب در فضا، باید یک منبع آب تهیه کنید، در داخل منبع آب را با گلاب ریخته و پمپ را روشن نمایید تا محلول را به داخل دستگاه مه پاش انتقال دهد.

https://abniro.com/car-wash-pump/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%B4/

بدون نیاز به پمپ است و فقط با فشار آب شهری کار میکند. فشار کاری حداکثری این محصول به میزان ۳ بار می باشد. پرکاربرد ترین مدل های پمپ کارواش صنعتی پمپ 200 بار می باشد که جهت کارواش های خودرو ، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ کارواش اینتر پمپی پیستونی است که با پاشیدن آب با فشار بالا بر روی سطوح به وسیله نازل؛ ذرات خاک و لکههای مختلف را از روی آنها میشوید. این سیستم خنک کننده علاوه بر خنک کردن محیط، جلوه خاصی به رستوران ها و فست فود ها می دهد. در واقع می توان با این ایده تنوعی در رستوران ایجاد کرد که در فصول گرم مشتریان می توانند از محوطه رستوران استفاده کنند، بدون اینکه احساس گرما داشته باشند. همچنین در محوطه کافه ها یا کافی شاپ های روباز، این سیستم باعث جدا کردن فضای کافی شاپ از خیابان می شود. یکی از مهمترین کاربری های سیستم مه پاش یا دستگاه مه پاش، در رستوران ها و کافی شاپ ها و فضا های عمومی است. سایز نازل ها در دستگاه مه پاش رستوران حدود 5 میکرون است. با استفاده از دستگاه مه پاش گلخانه یا سیستم مه پاش، رستوران و کافه به فضایی چهار فصل تبدیل می شود.

این سیستم مه پاش یا دستگاه مه پاش باغی از کارایی بسیاری برخوردار است. سیستم مه پاش یا دستگاه مه پاش علاوه بر خنک کردن، فضا را به شدت لذت بخش و دلنشین می کند. سیستم تصفیه آب یکی دیگر از تجهیزات کارواش است که می تواند برای مرحله آبکشی نهایی استفاده گردد تا لکه ای بر روی بدنه خودرو ایجاد نشود. برخی از کارواش ماشین علاوه بر یا به جای برس های حاشیه ای از برس های دیسک چرخ دار استفاده می کنند. قاب تجهیزات یا قوس ها از نظر تعداد و نوع آن متفاوت است. جنس نازل های سیستم مه پاش مرغداری از نوع استیل و برنج می باشد. بعنوان مثال، نوع دولا سیمدار، استحکام فوق العاده ای در مقابل آسیبهای مکرر روزانه دارد و قطعاً دوام فوق العاده ای خواهد داشت. در این حالت ذرات آب به صورت پودر در آمده و به بیرون از این سیستم پرتاب می شوند. اگر قصد دارید سیستم مه پاش گلخانه در هر چند دقیقه یک بار پاشش کند، می بایست تایمر تهیه کنید و برنامه مورد نظر خود را به آن بدهید.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 86
[ سه شنبه 23 فروردین 1401 ] [ 19:22 ] [ خبرنگار ]
آخرين مطالب ارسالي
مقدمه ای بر موسیقی کلاسیک تاريخ : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام «یاغی» تاريخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
اهداف ما از بازنویسی محتوا چیست؟ تاريخ : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری تاريخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
آلزایمر: علائم، تشخیص و راه‌های مدیریت تاريخ : سه شنبه 28 فروردین 1403
آهنگ جدید پازل بند به نام «آدم و حوا» تاريخ : شنبه 11 فروردین 1403
علائم سنگ کلیه تاريخ : جمعه 18 اسفند 1402
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو