اخبار اینترنتی
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 66
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 71 نفر
بارديد ديروز : 94 نفر
بازديد هفته : 623 نفر
بازديد ماه : 2,207 نفر
بازديد سال : 24,524 نفر
بازديد کلي : 55,959 نفر

افراد آنلاين : 2
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ


ممکن است از خود بپرسید، آیا عاقلانه است که این زمان را صرف بازنویسی محتوا کنید؟ وقتی می توانید محتوای جدیدی ایجاد کنید، کپی کردن محتوا چه فایده ای دارد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ می دهیم و اهدافی را برای بازنویسی محتوا پیشنهاد می کنیم.

افزایش ترافیک وب سایت

بازنویسی محتوا باعث بهبود محتوای قدیمی سایت ما می شود و همین برای ارسال نظرات خوب به گوگل و اعتبار بخشیدن به محتوای شما کافی است. با بازنویسی محتوا، مخاطبان بیشتری شما را می شناسند و ترافیک وب سایت شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

صرفه جویی در زمان و هزینه

از آنجایی که نیازی به جستجوی موضوع جدید، صرف زمان برای جستجو، تحقیق و در نهایت نوشتن مطالب جدید نیست، باعث صرفه جویی در زمان می شود. اگر محتوای وب سایت خود را به شرکت های مختلف برون سپاری می کنید، نیازی به ثبت سفارش جدید ندارید و می توانید مطالب قدیمی را خودتان بازنویسی کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

محتوای معاصر

امروزه با سرعت پیشرفت علمی و فناوری غیرممکن است که محتوای قدیمی دیگر کاربردی نداشته باشد. بازنویسی محتوا، محتوای قدیمی شما را به روز نگه می دارد و گم نمی شود. به عنوان مثال، اگر مقاله ای در مورد الگوریتم ها و موتور جستجوی گوگل منتشر کنید، قطعاً نیاز به بازنویسی دارد زیرا گوگل دائماً الگوریتم های خود را تغییر می دهد و عملکرد خود را بهبود می بخشد.

مزایای بازنویسی محتوا چیست؟

بازنویسی محتوا فواید مختلفی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

مدیریت زمان یکی از مهم ترین مشکلاتی است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند. برای نوشتن یک مقاله جدید، یک تولیدکننده محتوا باید تحقیقات کلمات کلیدی، یافتن موضوع، نوشتن مقاله و مراحل دیگر را انجام دهد. این فرآیند زمان زیادی را برای تولید کننده محتوا می گیرد و گاهی اوقات ممکن است موضوعات جدید در دسترس نباشد. در این مورد، بازنویسی محتوا ممکن است بهترین گزینه باشد. زیرا می توان در کمترین زمان ممکن به محتوای موجود جان تازه ای دمید و آن را به محتوای جدید تبدیل کرد. به خصوص زمانی که محتوای زیادی تولید شده و ذهن نویسنده خسته شده است.

در محیط دیجیتالی بسیار رقابتی امروزی، ایجاد محتوای ثابت و ناسازگار در مقابل مخاطبان شما اغلب نادیده گرفته می شود. بنابراین لازم است اطلاعات به منظور حفظ آن سازماندهی و منتشر شود. بازنویسی محتوای خود به شما کمک می کند مقالاتی را سریعتر تولید کنید و مخاطبان خود را مجدداً برای محتوای قدیمی و نامربوط جذب کنید.

تصور کنید با استفاده از محتوا در قالب های دیگر، متن کامل و جامعی در مورد موضوعی نوشته اید. اکنون می توانید همان محتوا را به یک ویدیو تبدیل کرده و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. می توانید آن را به یک فایل پادکست تبدیل کنید یا در قالب یک اینفوگرافیک کامل به مخاطبان خود ارائه دهید. در صورتی که مطالب به صورت منحصر به فرد ارائه شود. می تواند تاثیر خود را افزایش دهد و با مخاطبان بیشتری ارتباط برقرار کند.

بهبود و به روز رسانی محتوا اگر زمان زیادی از محتوایی که منتشر کرده اید گذشته باشد، ممکن است اطلاعات موجود در آن قدیمی یا تغییر کرده باشد. با بازنویسی محتوا، در واقع محتوای خود را طبق اخبار، آمار و اطلاعات به آخرین نسخه به روز می کنید و زمانی که کاربر آن را امتحان می کند، همچنان می تواند از آن استفاده کند.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 6
[ سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 ] [ 18:49 ] [ خبرنگار ]
آخرين مطالب ارسالي
مقدمه ای بر موسیقی کلاسیک تاريخ : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام «یاغی» تاريخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
اهداف ما از بازنویسی محتوا چیست؟ تاريخ : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری تاريخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
آلزایمر: علائم، تشخیص و راه‌های مدیریت تاريخ : سه شنبه 28 فروردین 1403
آهنگ جدید پازل بند به نام «آدم و حوا» تاريخ : شنبه 11 فروردین 1403
علائم سنگ کلیه تاريخ : جمعه 18 اسفند 1402
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو