اخبار اینترنتی
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 70
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 4 نفر
بارديد ديروز : 140 نفر
بازديد هفته : 144 نفر
بازديد ماه : 144 نفر
بازديد سال : 34,694 نفر
بازديد کلي : 66,129 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

بایدها و نبایدهای عقیم سازی گربه در تهران چیه؟ انجمن حمایت از حیوانات. سگهای عقیم شده، در سن های بالا بیشتر دچار درد ناشی از آرتروز میشوند چون عضلات آنها به طور کامل تکامل نیافته و قادر به حمایت کردن مفاصل نیستند. دلایل عقیم کردن سگ . سگ نری که عقیم نشده باشد بیشتر توجهش به سگ های دیگر جلب می شود چرا که همیشه به دنبال مورد مناسب برای جفت گیری و رعایت مراتب احتیاط در مورد رقبای احتمالی هستند. پیش گیری از تکثیر ناخواسته و تومور های بیضیه ای ( که در 29% از سگ های عقیم نشده دیده می شوند)، نیز از دیگر اهداف این جراحی می باشد. چاقی عارضه ای است که همه گربه ها در صورت نداشتن رژیم غذایی مناسب دچارش می شوند بعد از جراحی، رژیم غذایی مناسب این مشکل را حل میکند. ایکس - ری از ناحیه شکم، آلترا سوند از شکم و اوروگرافی دفعی (ایکس - ری از ادرار) نیز برای تشخیص بیماری کلیوی که گربه شما را زجر می دهد خواهند بود. بدین صورت که اگر دوتا گربه داشته باشید باید دوتا ظرف خاک هم برایشان تهیه نمایید و ظرف خاک را درمحیطی آرام و کم رفت و آمد قرار دهید. در این طور مواقع باید غذاهای مشخص و بیسکویت های آماده و مخصوص حیوانات را به جای غذاهای خانگی به گربه داد.

بچه گربه ها نباید تا قبل از ۸ هفتگی از مادر خود جدا شوند.قبل از عقیم کردن گربه، علاوه بر اینکه بچه گربه شما حداقل ۸ هفتگی را گذرانده است، باید وزن آن حداقل ۱ کیلوگرم باشد. تصور غلط دیگر این است که عقیم سازی یا خنثی سازی سگ باعث تغییر شخصیت سگ می شود. عدم توجه به این مورد به عنوان یکی از مراقبتهای بعد از عقیم سازی گربه ماده و سگ، باعث خراب شدن نتیجه جراحی و عوارض بعدی میشود. شاید یکی از متداول ترین مباحثی که این روزها ذهن بسیاری از صاحبان حیوانات اهلی را به خود مشغول کرده همین موضوع عقیم سازی است که عقیم سازی سگ هم از آن مستثنی نیست. گربههایی که دست آموز و اهلی نشدهاند به خوبی از خودشان در طبیعت مراقبت می کنند و فقط از طرف ما به کمی کمک نیاز دارند. اگر صاحبان آن توانایی مالی نداشته باشند، از آن مراقبت نکنند و به آنها کمک کنند خانه خوبی پیدا کنند، این گربه ها می توانند به گربه های ولگرد تبدیل شوند. سگ های نر پس از فرار کردن از خانه در خیابان ها پرسه می زنند.

آمار ها نشان داده است که در اکثر سگ های بالای 5 سال ابتلا به بیماری های پروستات نظیر کیست و سرطان و عفونت پروستات شایع است و با انجام عقیم سازی میتوان از آن پیشگیری کرد. برای ماده ها، توصیه می شود که آنها را پس از اولین پریود شدن و برای نرها قبل از اینکه یک ساله شوند، عقیم کنید. یکی از دلایلی که طرفداران عقیم سازی برای توجیه اینکار ارائه می کنند، جلوگیری از کشته شدن حیوان در اثر تصادف با اتومبیل ها و در اثر بی غذایی و سختی زندگی و… می باشد. موجب پیشگیری از انتقال نقصهای ژنتیکی در گربهها یا سگها به نسلهای بعدی میشود برای مثال بدفرمیهای لگن که موجب لنگش حیوان تا آخر عمر میشود. اگر چند حیوان را با هم داخل جعبه بگذارند به احتمال زیاد به خاطر ترس و استرس ایجاد شده از محیط، حیوانات در لحظات آخر زندگیشان با هم درگیر خواهند شد و به یکدیگر آسیب میزنند. در سالهای قبل حداقل چهل سال پیش تهران شهر بزرگی نبود و ما مشکلات سگهای بی سرپرست را نداشتیم. ما هي مساحة المربع.

ما هو التدقيق النحوي. ما هو الكوكب الاحمر ؟ وما هو سبب ظهوره بهذا اللون ؟ با اینکار بخش زیادی از هورمونهای مردانه و زنانه گربهها هم کمتر در بدنشون آزاد میشه. حیوانات با ناهنجاری های رو به رشد یا بیماری کلیوی موروثی، نباید تکثیر شوند. خشونت و روحیه سلطه گری در حیوانات نر به خصوص در سگ های نر در ارتباط با سگ های ماده فحل کاهش مییابد. انرژی حیاتی سگ . تومور یا سرطان بیضه در حدود ده درصد از سگ ها بروز میکند. سرطان البلعوم الفموي. الحجر المنزلي وزارة الصحة السعودية. مندوب مبيعات السعودية اليوم. النبيذ النبوي. اخبار الصاروخ اليوم الاحد. همچنین می توانید پس از تعویض خاک از این محلول روی خاک اسپری کنید. و همچنین از بروز بعضی از بیماری ها جلوگیری می گردد. رییس سازمان پسماند شهرداري اهواز ادامه داد: بکارگیری روش سنتي به كشتار سگ ها منتهی می شود که سگ کُشی روشی صحیح نیست و باید از روش علمي و بهداشتي جمع آوري سگها که همان روش عقيم سازي است استفاده کرد. به اعتقاد وی، راه حل کاهش سگ های شهری بارها و بارها از سوی حامیان واقعی حیوانات بیان شده و چیزی جز ایجاد محدودیت در شرایط زندگی سگ ها نیست.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 593
[ جمعه 17 تیر 1401 ] [ 18:23 ] [ خبرنگار ]
آخرين مطالب ارسالي
پمپ گازوئیل صنعتی چیست؟ تاريخ : شنبه 09 تیر 1403
آهنگ محمد لطفی به نام نارفیق تاريخ : سه شنبه 22 خرداد 1403
مقدمه ای بر موسیقی کلاسیک تاريخ : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام «یاغی» تاريخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
اهداف ما از بازنویسی محتوا چیست؟ تاريخ : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری تاريخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو