اخبار اینترنتی
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 69
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 22 نفر
بارديد ديروز : 49 نفر
بازديد هفته : 159 نفر
بازديد ماه : 4,581 نفر
بازديد سال : 34,391 نفر
بازديد کلي : 65,826 نفر

افراد آنلاين : 2
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ


تلگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است. توسعه امکانات این پلتفرم و به روز رسانی روزانه آن، شرایط مناسبی را برای بازاریابی و گسترش کسب و کار در این حوزه فراهم کرده است. کاربرانی که می خواهند از مزایای ثبت نام در تلگرام نهایت استفاده را ببرند، می توانند با خرید نسخه اول این نرم افزار، کسب و کار خود را ارتقا دهند. ویژگی های تلگرام اول این بستر ارتباطی را به گزینه ای محبوب برای کسب درآمد تبدیل کرده است. بر همین اساس در این مقاله Complete Account به تفاوت اکانت های پریمیوم و استاندارد و ویژگی های اکانت پریمیوم تلگرام خواهیم پرداخت.

تلگرام پریمیوم چیست؟

پیام رسان تلگرام یک پیام رسان محبوب است که هم نسخه رایگان و هم نسخه پریمیوم را در اختیار کاربران قرار می دهد. نسخه پریمیوم این پلتفرم دارای امکانات و قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه رایگان است. دانلود تلگرام اصلی فارسی .  این مدل برای فعالیت های توسعه کسب و کار و بازاریابی آنلاین استفاده می شود، کاربران برای استفاده از طرح تلگرام پریمیوم باید ماهانه هزینه ای پرداخت کنند.

Premium Telegraph Matero

کاربران عادی تلگرام از این پیام رسان با امکانات محدود و حداقل مزایای برقراری تماس و ارسال پیام استفاده می کنند. کاربران حرفه ای تری که از این پلتفرم برای مقاصد تجاری استفاده می کنند از مزایای نصب تلگرام پریمیوم مانند فضای ذخیره سازی بیشتر بهره مند خواهند شد. در اپ ناب به مهم ترین ویژگی های تلگرام پریمیوم می پردازیم.

افزایش سرعت دانلود در حالت طراحی

سرعت دانلود فایل ها در نسخه تجاری و پولی تلگرام از نسخه معمولی بیشتر است. پشتیبانی تلگرام بالاترین سرعت آپلود فایل را بر اساس پهنای باند منطقه جغرافیایی به نسخه پریمیوم اختصاص می دهد و شرایط مناسبی را برای ارتباط موثر و سریع ایجاد می کند.

برای افزایش حجم آپلود فایل

کاربران می‌توانند فایل‌های تا سقف ۲ گیگابایت را در نسخه معمولی تلگرام دانلود کنند دو برابر این مبلغ در نسخه پریمیوم امکانات تلگرام پریمیوم با نسخه معمولی این پیام رسان متفاوت است. با این قابلیت می توانید 45 ساعت ویدیو با وضوح بیش از 1080p برای افراد مختلف ارسال کنید.

قابلیت تبدیل صدا به متن

نسخه پولی پیام رسان تلگرام با تبدیل پیام های ارسالی به متن، امکان دسترسی به پیام ها را در تمام سطوح فراهم کرد. کاربران نسخه پرمیوم می توانند با اندازه گیری نسخه ترجمه شده متن صوتی، مقدار این ویژگی را چند برابر کنند.

حساب خود را با یک توکن ممتاز اعتبار کنید

تلگرام برای کاربران خصوصی و مشترکین پریمیوم معتبر است. افرادی که تلگرام پریمیوم دارند با نظر انتخاب می شوند. این ویژگی برای افرادی که از حساب های جاری برای اهداف تجاری استفاده می کنند بسیار مفید است.

مجازات مضاعف؛ نمایش تلگراف برتر

تیم پشتیبانی تلگرام برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان ممتاز، بسیاری از محدودیت‌های نسخه معمولی را در نسخه پولی حذف کرده است. این محدودیت امکان ارتباط بهتر را برای کاربران ممتاز فراهم می کند.

مهمترین محدودیت های نسخه پریمیوم عبارتند از:

• 5 تا 10 مکالمه ایجاد کنید

• ذخیره سازی 200 تا 400 برچسب

• 10-20 اتصال عمومی را به صورت رایگان رزرو کنید

• عضویت در گروه ها و کانال های 50 تا 100

• بایوس طولانی تر بنویسید و پیوندهایی را که دوست دارید اضافه کنید.

• زیرنویس‌ها را با محدودیت‌های کمتر بنویسید

مدیریت ارتباطات بهتر؛ یکی از مهم ترین ویژگی های تلگرام پریمیوم

نسخه پولی تلگرام مدیریت پیام و زمان‌بندی پاسخ را بهبود بخشیده است. با استفاده از این نسخه، کاربران می توانند لیست چت را مدیریت کنند، پوشه مورد نظر را در ابتدای برنامه تنظیم کنند و مشاهده پیام های نامرتبط را مسدود کنند. یکی دیگر از ویژگی های تلگرام پریمیوم این است که با قطع خودکار و آرشیو چت های جدید، از شلوغی محیط تلگرام جلوگیری می کند.

لینک تایید را مشاهده کنید

لیبل آبی تلگرام در بین کاربران این پیام رسان بسیار محبوب است. این علامت نشان می دهد که هویت تلگرام تایید شده است و به شرکت هایی که روی این پیام رسان کار می کنند اطمینان زیادی می دهد. دریافت چک مارک احتمال افزایش سود شرکت ها در پلتفرم آنلاین تلگرام را افزایش می دهد. کاربران نسخه پریمیوم با فعالیت مجاز در قالب سیاست تلگرام می توانند برای این برچسب آبی اقدام کنند.

ارسال درخواست های گروهی نامحدود

کاربران نسخه نامحدود تلگرام می توانند درخواست عضویت در گروه ها را ارسال کرده و آمادگی خود را برای عضویت در گروه مورد نظر به مدیر گروه اعلام کنند. این ویژگی به ویژه برای حضور موثر و فعال در گروه های مرتبط با کسب و کار شما مفید است و می تواند عملکرد شما را بهبود بخشد.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 12
[ یکشنبه 06 خرداد 1403 ] [ 17:04 ] [ خبرنگار ]
آخرين مطالب ارسالي
آهنگ محمد لطفی به نام نارفیق تاريخ : سه شنبه 22 خرداد 1403
مقدمه ای بر موسیقی کلاسیک تاريخ : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام «یاغی» تاريخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
اهداف ما از بازنویسی محتوا چیست؟ تاريخ : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری تاريخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
آلزایمر: علائم، تشخیص و راه‌های مدیریت تاريخ : سه شنبه 28 فروردین 1403
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو