اخبار اینترنتی
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 70
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 3 نفر
بارديد ديروز : 140 نفر
بازديد هفته : 143 نفر
بازديد ماه : 143 نفر
بازديد سال : 34,693 نفر
بازديد کلي : 66,128 نفر

افراد آنلاين : 2
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ


یکی از کاربردی ترین محصولاتی که اخیراً [به دلیل ارزان بودن و حمل آسان] بسیار مورد تقاضا قرار گرفته پمپ بنزین است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. اگر نمی دانید پمپ بنزین دیزل چیست و چه انواع و کاربردهایی دارد، این مقاله را تا انتها بخوانید، شاید پس از خواندن این مقاله الکتنو قصد خرید پمپ گازوئیل صنعتی را داشته باشید.

پمپ بنزین چیست؟

اگر ماشین دارید، به خصوص اگر زیاد سفر می کنید، به چند دلیل ایده خوبی است که پمپ بنزین داشته باشید:

ابتدا پمپ بنزین نیروی خود را از باتری ماشین شما می گیرد. این بدان معناست که شما می توانید از آن در هر جایی استفاده کنید.

می توان گفت که این دستگاه جمع و جور است. اندازه یک بطری کوچک آب معدنی است، بنابراین می توانید به راحتی آن را در هر ماشینی قرار دهید و زمانی که به سوخت نیاز دارید یا می خواهید به دیگران کمک کنید، از آن استفاده کنید.

شاید نام این محصول شما را گمراه کند که فقط برای دیزل مناسب است! باید بگوییم که خوشبختانه برای هر نوع سوختی می توانید از پمپ گازوئیل کش استفاده کنید. بهتر است بگوییم که برای هر آب [آب شیرین] می توانید از موتور دیزل استفاده کنید.

پمپ یک وسیله سیلندر است که با باتری ماشین تغذیه می شود عجله نکنید زیرا مدل های مختلف آن را بعدا بررسی می کنیم. همچنین برای استفاده از باتری به کابل باتری به باتری نیاز دارید اما برای خرید آن نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید زیرا هنگام تهیه پمپ بنزین کابل صحیح در بسته بندی موجود است

چه نوع پمپ های دیزلی وجود دارد؟

حال که با این وسیله بسیار کاربردی آشنا شدید، بهتر است با انواع آن آشنا شوید.

این نوع دستگاه ها با ظاهر تفاوتی ندارند اما از نظر منبع انرژی چرا؟ بنابراین انواع پمپ های دیزل عبارتند از: خرید از سایت 1688

12 ولت گاز شکوه

پمپ بنزین 24 ولت

پمپ 220 ولت

همانطور که از نام دستگاه های فوق مشخص است، اولی با باتری 12 ولتی و دومی با باتری 24 ولتی خودرو کار می کند. کافی است کابل عایق را به دو قطب مثبت و منفی باتری خودرو متصل کنید تا پمپ بنزین به طور خودکار سوخت را پر کند.

مدل دیگر این پمپ ها 220 ولت است که باتری خودرو دیگر جواب نمی دهد و باید از برق شهری استفاده کنید. از نظر منطقی استفاده از این وسیله در جاده و یا به صورت متحرک امکان پذیر نیست اما در مکان های ثابت و با دسترسی به برق شهری قابل استفاده است.

دو مدل پمپ بنزین 12 و 24 ولت وجود دارد:

پمپ بنزین برای تانکرهای شناور

پمپ بنزین برای کامیون های ساکن

در حالی که مدل های شناور در مایع شناور می شوند و به شیلنگ های دیگر و غیره نیاز ندارند. مدل های ثابت باید از شیلنگ برای انتقال گاز استفاده کنند، بنابراین در خارج از مخزن یا ظرف گاز قرار می گیرند.

کاربردهای پمپ دیزل چیست؟

سوالی که ممکن است بپرسید: کاربرد این محصول چیست؟ در واقع این پمپ ها عملکردهای زیادی دارند که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

ممکن است سوخت خودروی شما در سفر یا جاهای دیگر تمام شود. قطعا افرادی خواهند بود که به شما کمک خواهند کرد، برای این کار می توانید با استفاده از تجهیزات پمپ بنزین نقدی به سرعت و به راحتی کار را انجام دهید.

شاید کسی را ببینید که نیاز به کمک دارد و باید در پمپ بنزین به او بنزین بدهید، این کار آسان است.

اگر می خواهید برای راه اندازی ماشین های مختلفی که از روغن استفاده می کنند روغن تهیه کنید، باید روغن را داخل مخزن بریزید و دوباره به دستگاه برگردانید. این کار را می توان به راحتی با استفاده از پمپ دیزل انجام داد.

بسیاری از صاحبان کامیون و تریلر هستند که سوخت اضافی زیادی دارند، برای حمل این سوخت می توانید از کامیون دیزلی استفاده کنید. [همانطور که گفتیم برای هر نوع سوختی از جمله بنزین می توانید از این دستگاه استفاده کنید.]

اوزلینو بهترین فروشگاه عرضه گاز

برای خرید موتور دیزل نیازی به مراجعه به بازار نیست، شما می توانید به راحتی و کاملا آنلاین هر مدل موتور دیزلی را از فروشگاه ما خریداری کنید. ما در هر کجای ایران که باشید محصول خریداری شده را به سرعت به شما تحویل خواهیم داد. اگر به هر دلیلی دستگاه را نمی خواهید، 5 روز فرصت دارید تا محصول را پس بگیرید و پول خود را پس بگیرید.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 4
[ شنبه 09 تیر 1403 ] [ 11:08 ] [ خبرنگار ]
آخرين مطالب ارسالي
پمپ گازوئیل صنعتی چیست؟ تاريخ : شنبه 09 تیر 1403
آهنگ محمد لطفی به نام نارفیق تاريخ : سه شنبه 22 خرداد 1403
مقدمه ای بر موسیقی کلاسیک تاريخ : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام «یاغی» تاريخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
اهداف ما از بازنویسی محتوا چیست؟ تاريخ : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری تاريخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو