اخبار اینترنتی
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 66
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 21 نفر
بارديد ديروز : 172 نفر
بازديد هفته : 453 نفر
بازديد ماه : 2,037 نفر
بازديد سال : 24,354 نفر
بازديد کلي : 55,789 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

متن آهنگ تو اونی همونی که دلم واسش تنگه محسن ابراهیم زاده

تو که قلبت با منه چرا منو پس میزنه کسی توی قلبم جای تو نمیتونه جاشه
میگم عشق ما تکه میگی برو اینا کلکه بگو آخه غیر از این چی میتونه باشه
میدونی تو دلم واسه من تویی که به تنم جونیو اصلا نمیاد کسی جات برای حال من خوبیو
حتما میدونی تا ابد تو دلم مهمونی
تو اونی همونی که واسش دل من تنگه اگه دل بکنی خودتم میدونی دلت از سنگه
چه بخوای چه نخوای سر تو دل من با همه میجنگه
تورو دارم بسمه دستای تو تو دستمه دیگه نمیذارم که یه وقت دل تو بریزه
جای تو توی قلبمه علاقمون مسلمه خودت اینو خوب میدونی واست غمتم عزیزه

https://musicdel.ir/single-tracks/163949/

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 55
[ یکشنبه 21 خرداد 1402 ] [ 9:39 ] [ خبرنگار ]
آخرين مطالب ارسالي
مقدمه ای بر موسیقی کلاسیک تاريخ : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام «یاغی» تاريخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
اهداف ما از بازنویسی محتوا چیست؟ تاريخ : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری تاريخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
آلزایمر: علائم، تشخیص و راه‌های مدیریت تاريخ : سه شنبه 28 فروردین 1403
آهنگ جدید پازل بند به نام «آدم و حوا» تاريخ : شنبه 11 فروردین 1403
علائم سنگ کلیه تاريخ : جمعه 18 اسفند 1402
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو