اخبار اینترنتی
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 60
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 6 نفر
بارديد ديروز : 131 نفر
بازديد هفته : 710 نفر
بازديد ماه : 337 نفر
بازديد سال : 22,654 نفر
بازديد کلي : 54,089 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ


مرغداری یکی از اصلی ترین صنایعی است که اکثر مواد غذایی مورد نیاز جامعه را تامین می کند. با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های مختلفی برای افزایش بهره وری و سرعت تولید در این صنعت ساخته شده است که یکی از آنها مرغ میست است. این دستگاه در بسیاری از فرآیندها جایگزین سیستم سنتی شده است و به صاحبان مجموعه اجازه می دهد تا به راحتی شرایط محیطی را کنترل کنند. در این مقاله به شما توضیحی در مورد این ابزار و مزایای آن می دهیم. اگر قصد خرید این محصول را دارید برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

توسط فوگر

رطوبت ساز یکی از وسایلی است که برای بهبود شرایط محیط داخلی که جوجه ها در آن نگهداری می شوند استفاده می شود. از این دستگاه می توان برای پاشیدن مواد مختلف به محیط مانند آب، مواد ضدعفونی کننده، عرقیات گیاهی و ... استفاده کرد. هدف اصلی از نصب مه پاش در مرغداری بهبود کیفیت هوا، کنترل دما و رطوبت، کاهش آلودگی هوا و آب است. ، مبارزه با بیماری ها و بهبود شرایط زندگی. اتاق های بهداشتی

به عنوان مثال، در فصول گرم، مه پاش می تواند دمای مناسب را حفظ کند و استرس گرمایی را در جوجه ها کاهش دهد. حتی در فصول سرد استفاده از این دستگاه به شما این امکان را می دهد که دمای مطلوب را حفظ کرده و رطوبت را کنترل کنید. برای خرید این دستگاه توصیه می کنیم با متخصصانی که تجربه کافی در این زمینه دارند مشورت کنید. زیرا نوع و تعداد نبولایزرهای مورد نیاز برای محیط های مختلف متفاوت است.

فواید مه پاش

همانطور که قبلا گفتیم وجود این ابزار در محیط مزایای زیادی دارد که در ادامه به چند ابزار مهم آن می پردازیم.

بهبود بهره وری و سودآوری

ارتقای بهره وری و سود دهی مرغداری ها بسیار مهم است و مه پاش یکی از عواملی است که می تواند به این هدف کمک کند. این دستگاه با فراهم آوردن شرایط محیطی مناسب از جمله کنترل دما، رطوبت و تهویه به کاهش استرس جوجه ها و افزایش رشد و بهره وری آنها کمک می کند. نصب این تجهیزات منجر به کاهش تلفات و افزایش تعداد جوجه های زنده و سالم می شود.

علاوه بر این، استفاده از سمپاش طیور می تواند به کاهش هزینه های مربوط به درمان بیماری هایی مانند استفاده از داروها و آنتی بیوتیک ها کمک کند. علاوه بر این، مصرف انرژی در مرغداری را کاهش می دهد و منجر به افزایش سود می شود. با بهبود شرایط محیطی می توان زمان تولید را کاهش داد. علاوه بر این، منابعی مانند آب، غذا و انرژی را می توان به بهترین شکل ممکن مدیریت کرد.

تعادل بین دما و رطوبت را حفظ کنید

حفظ دما و رطوبت متعادل در مرغداری بسیار مهم است و مه پاش می تواند به رفع این مشکل کمک کند. این دو پارامتر از عوامل بسیار مهم برای رشد و عملکرد جوجه ها هستند و تنظیم دقیق آنها مستقیماً بر شرایط محیطی و سلامت جوجه ها تأثیر می گذارد. https://uupload.ir/mag/%d9%85%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%81%d8%a7%da%af%d8%b1-%d9%85%d9%87-%d9%be%d8%a7%d8%b4-%d9%85%d8%b1%d8%ba%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

حفظ تعادل دما به این معنی است که دمای گاو در یک محدوده مشخص و ثابت است. محدوده بهینه برای رشد و بهره وری جوجه ها معمولا در محدوده دمایی مشخصی است و تغییرات ناگهانی می تواند باعث استرس و ناراحتی پرندگان شود. استفاده از میستر طیور می تواند به حفظ دمای مناسب و ثابت در محیط کمک کرده و از نظر سلامت و بهره وری مفید باشد. همچنین حفظ سطح رطوبت متعادل بسیار مهم است. رطوبت مناسب در محیط می تواند تنفس جوجه ها را بهبود بخشد و آسیب به پوست و دستگاه تنفسی آنها را کاهش دهد.

از بین بردن بوی بد محیط

از بین بردن بوهای نامطبوع در محیط طیور نیز از مزایای استفاده از مه پاش است. این بو در اثر تجمع مواد آلی مانند ادرار و مدفوع مرغ، تخم مرغ، باکتری ها، قارچ ها و انتشار گازهای بدبو مانند آمونیاک ایجاد می شود. استفاده از مه پاش می تواند در رفع موارد ذکر شده موثر باشد. علاوه بر این، از این دستگاه می توان برای پخش مواد ضد باکتری و ضد عفونی کننده در اتاق و جلوگیری از بروز مشکلات استفاده کرد. علاوه بر این، مه می‌تواند به تهویه بهتر محیط کمک کند، که همچنین می‌تواند باعث کاهش تجمع گازهای ناخوشایند مانند آمونیاک شود.

نتیجه

مه پاش های مرغ را می توان یکی از ابزارهای مهمی دانست که تحولی اساسی در این صنعت ایجاد کرده است. همانطور که بسیاری از کارشناسان استفاده از این دستگاه را به صاحبان واحدهای تولیدی توصیه می کنند، در این مقاله بر آن شدیم تا برخی از مزایای اصلی نصب این دستگاه را نشان دهیم. توصیه می کنیم برای افزایش بهره وری و کاهش هزینه های عملیاتی برای کسب و کار خود، مه پاش را خریداری و نصب کنید.

برای این کار کافی است به وب سایت مجموعه مراجعه کرده و پس از انتخاب کالای مورد نظر خود، آن را خریداری نمایید. در صورت نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید تا به بهترین شکل ممکن پاسخ داده شود.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 268
[ چهارشنبه 16 اسفند 1402 ] [ 12:09 ] [ خبرنگار ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو