اخبار اینترنتی
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 60
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 156 نفر
بارديد ديروز : 131 نفر
بازديد هفته : 860 نفر
بازديد ماه : 487 نفر
بازديد سال : 22,804 نفر
بازديد کلي : 54,239 نفر

افراد آنلاين : 2
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ


گردو سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و آنتی اکسیدان ها، تاثیر بسزایی در افزایش تحرک، زنده ماندن و البته زنده ماندن اسپرم دارد. آجیل سرشار از سلنیوم است و از طرفی باعث افزایش جریان خون در اندام تناسلی می شود.

با قرص افزایش جهش اسپرم  فرازطب، قدرت باروری مردان را افزایش دهید.

از آنجایی که میزان بروز از دست دادن بارداری و ناباروری در بین زوج های جوان همچنان در حال افزایش است، تلاش ها برای یافتن بهترین درمان بیش از هر زمان دیگری ضروری است. حدود 50 درصد ناباروری ها ناشی از مردان است و نیاز به درمان برای پدر دارد. به عنوان مثال یکی از مشکلات رایج در مردان تعداد کم اسپرم و قطعا اسپرم ضعیف است.

از هر 25 مرد یک نفر تعداد اسپرم پایینی دارد. عوامل سبک زندگی مانند استرس، چاقی و رژیم غذایی نامناسب می توانند بر تعداد و فعالیت اسپرم تأثیر بگذارند. اگر شما و همسرتان قصد دارید بچه دار شوید، تغییر رژیم غذایی یک راه عالی برای اطمینان از سلامت باروری است. تغییرات رژیم غذایی به تولید اسپرم سالم و قوی کمک می کند.

تغذیه صحیح و ورزش راه های بسیار خوبی برای تقویت اسپرم و باروری است. بهترین ورزش برای افزایش سلامت و تقویت اسپرم ورزش های سبک مانند پیاده روی، شنا و دوچرخه سواری است.

راه های تقویت اسپرم مردان:

1- برای تقویت اسپرم حمام آب گرم نگیرید:

دمای ایده آل برای تولید اسپرم بیشتر در بدن مرد حدود 34.5 درجه است که تقریباً 2 درجه کمتر از دمای ایده آل بدن است.

بر اساس یک آزمایش سه ساله که توسط دانشگاه کالیفرنیا در سال 2007 انجام شد، از هر یازده مردی که دوش آب گرم را متوقف کردند، 5 نفر 500 درصد افزایش تعداد اسپرم در منی خود داشتند.

2- ترک سیگار باعث تقویت اسپرم مرد می شود.

علاوه بر تمام اثرات مضر سیگار، تعداد اسپرم را کاهش می دهد. تعداد اسپرم برخی از سیگاری ها 22 درصد کمتر از افراد غیر سیگاری است.

3- یکی از راه های تقویت اسپرم پوشیدن لباس های راحت و نرم است:

دلیل اینکه بیضه ها در کیسه ای خارج از بدن قرار دارند این است که دمای آنها باید چندین درجه خنک تر از دمای بدن باشد. به همین دلیل است که پوشیدن لباس زیر و شلوارک تنگ که باعث چسبیدن بیضه‌ها به بدن می‌شود، چیز خوبی نیست. برای تقویت اسپرم بهتر است در صورت امکان شب ها برهنه بخوابید.

4- برای تقویت اسپرم در مردان ترک لپ تاپ ضروری است:

مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۱ در مجله Fertility and Sterilization منتشر شد، ارتباط مستقیمی بین دفعات استفاده از لپ‌تاپ با اتصال Wi-Fi و کاهش تعداد اسپرم مردان را نشان داد.

5- برای تقویت اسپرم غذای سالم بخورید:

شکی نیست که برخی مواد غذایی بر تولید اسپرم تاثیر می گذارند. چربی کم، کربوهیدرات و پروتئین بالا و همچنین سبزیجات و غلات کامل باعث تقویت اسپرم می شود. ورزش در کنار یک رژیم غذایی سالم باعث تقویت اسپرم و در نتیجه تضمین سلامت می شود.

6- یکی از راه های تقویت اسپرم، داشتن رابطه جنسی بیشتر از رابطه جنسی است:

با افزایش دفع ادرار (مانند ادرار کردن هر روز)، حجم و تمرکز شما کاهش می یابد.

7- از مصرف الکل برای تقویت اسپرم خودداری کنید:

از آنجایی که الکل بر کبد تأثیر می گذارد، سطح استروژن (هورمون زنانه) را در بدن افزایش می دهد که باعث کاهش عملکرد جنسی و تعداد اسپرم می شود.

8- تمرینات کگل باعث افزایش اسپرم در مردان می شود:

اگرچه این تمرینات تاثیری در تعداد اسپرم ندارند، اما با کمک آنها می توانید قدرت اسپرم خود را افزایش دهید و راحتتر انزال کنید.

9- برای تقویت اسپرم از ویتامین ها و مکمل های غذایی استفاده کنید.

ماری جوانا و برخی داروها باعث کاهش تعداد اسپرم می شوند. از طرفی مکمل های غذایی طبیعی نیز وجود دارند که اسپرم را تقویت می کنند. چگونه:

کارنیتین: در گوشت قرمز و شیر یافت می شود.

اسید فولیک: جگر، عدس، سبوس برنج، مخمر آبجو، آرد سویا، نخود سیاه، لوبیا، لوبیا، لوبیا، اسفناج، برگ شلغم، گندم، کدو تنبل (کدو تنبل) و مارچوبه.

آرژنین: در فندق، کنجد، تخم مرغ و گوشت یافت می شود و باعث تقویت اسپرم و اسپرم می شود.

ویتامین E و سلنیوم: این دو ماده باعث تقویت اسپرم نیز می شوند.

غذاهای مفید برای تقویت اسپرم:

* سیر حاوی سلنیوم است که به تقویت اسپرم کمک می کند

سیر یکی از بهترین انتخاب های غذایی برای افزایش تولید اسپرم و تقویت تولید اسپرم است. سیر که اکنون به عنوان جذاب ترین غذا شناخته می شود، حاوی سلنیوم است. آنتی اکسیدان ها برای متابولیسم اسپرم و آلیسین مهم هستند، ماده ای که از اسپرم محافظت می کند و چرخه هورمون های جنسی را در دستگاه تناسلی مردان حفظ می کند.

شروع با 1 تا 2 حبه سیر در روز ممکن است برای دستیابی به اثرات مفید سیر در تقویت اسپرم مناسب باشد.

* خوردن گردو یکی از راه های تقویت اسپرم است

گردو سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و آنتی اکسیدان ها، تاثیر بسزایی در افزایش تحرک، شادابی و البته زنده ماندن و زنده ماندن اسپرم دارد. گردو حاوی مقدار زیادی سلنیوم است و از طرفی باعث افزایش جریان خون در اندام تناسلی می شود.

علاوه بر قدرت گردو بر کیفیت عملکرد و تحرک اسپرم، گردو همچنین عملکرد مغز و توانایی یادگیری را بهبود می بخشد و بر چربی های خون تأثیر می گذارد و سطح کلسترول را کاهش می دهد. برای دستیابی به این اثر، مصرف روزانه 8 آجیل در روز ممکن است کافی باشد.

* آنزیم موجود در موز باعث تقویت اسپرم مردانه می شود

شاید تا به حال اخباری در مورد تاثیر مصرف این میوه بر افزایش باروری مردان شنیده باشید، اما در اینجا می خواهیم اطلاعات جدید و جالبی در مورد تاثیر مصرف موز بر افزایش تعداد اسپرم در اختیار شما قرار دهیم. موز سرشار از آنزیمی به نام «بروملین» است. آنزیمی که نقش مهمی در تنظیم هورمون های مردانه دارد. موز همچنین میوه ای سرشار از ویتامین B1، ویتامین A و ویتامین C است که با افزایش قدرت و پایداری اسپرم، باروری مردان را افزایش می دهد.

* انار یکی از میوه های تقویت کننده اسپرم است

این میوه یکی از بهترین مواد غذایی برای سلامت اسپرم است. طب سنتی معتقد است که انار می تواند همه چیز را از سرماخوردگی گرفته تا تعداد اسپرم های غیر طبیعی را درمان کند. انار سرشار از آنتی اکسیدان است، بنابراین مصرف انار و آب انار می تواند سطح یک ماده شیمیایی به نام مالون دی آلدئید را در خون کاهش دهد. این ماده شیمیایی اسپرم را از بین می برد. این خواص انار آن را به غذایی موثر برای حفظ سلامت باروری مردان تبدیل کرده است.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 54
[ دوشنبه 07 اسفند 1402 ] [ 10:08 ] [ خبرنگار ]
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو