اخبار اینترنتی
اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 70
کل نظرات : 0

بازديد امروز : 2 نفر
بارديد ديروز : 140 نفر
بازديد هفته : 142 نفر
بازديد ماه : 142 نفر
بازديد سال : 34,692 نفر
بازديد کلي : 66,127 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

برای کسانی که ترجیح می دهند صورت خود را با دستگاه میکرودرم در منزل تمیز کنند، توصیه می شود ابتدا با خصوصیات پوست خود آشنا شوند و همچنین نحوه استفاده از دستگاه را نیز بیاموزند. قبل از ورود به مراحل انجام صحیح آن، باید ابزار میکرودرم ابریژن مناسب را تهیه کنید.
در حالی که انواع محصولات اسکراب و لایه بردار می توانند پوست های مرده را از بین ببرند، هیچ چیز مانند یک ابزار میکرودرم ابریژن نیست. زیرا این روش ترکیبی برای لایه برداری پوست و کاهش جوش و آکنه، چین و چروک، لکه های پیری و خطوط ریز بسیار مفید است. بنابراین این فناوری درجه یک است. در این قسمت مراحل پاکسازی پوست به این روش ارائه شده است.
مرحله 1: ابتدا صورت خود را تمیز کنید.
قبل از شروع درمان میکرودرم ابریژن، مهم است که صورت خود را با یک پاک کننده ملایم بشویید. پس از پاک کردن کثیفی و چربی اضافی از روی پوست با پاک کننده و آب، اجازه دهید پوست شما کاملا خشک شود.


مرحله 2: پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم: ابزار میکرودرم ابریژن خود را آماده کنید. آموزشگاه پاکسازی پوست تهران
قبل از شروع این روش، باید ابزار میکرودرم ابریژن خود را آماده کنید، نوک مناسب را انتخاب کرده و شدت لایه برداری را تنظیم کنید. این دستگاه ها معمولا دارای دو تنظیم مکش هستند، مکش سبک یا معمولی که برای لایه برداری پوست شما مناسب است. اگر پوست حساسی دارید توصیه می شود از پایین ترین سطح شروع کنید و بعد از چند جلسه درمانی به تدریج از سطوح بالاتر استفاده کنید.


همچنین برای انجام کار باید نکاتی را انتخاب کنید که مناسب پوست شما باشد. برای پاکسازی صورت با استفاده از دستگاه میکرودرم می توانید با توجه به نیاز خود از سه نوع استفاده کنید. نوک بزرگ برای پوشش سریع مناطق بزرگ و اکثر کارهای لایه برداری مناسب است. یک نوک خوب کمی کوچکتر است و اجازه می دهد تا مقدار کمتری لایه برداری انجام شود. نوک های شفاف نیز بهترین انتخاب برای نواحی کوچک مانند لب بالایی، زیر بینی و اطراف مژه ها هستند.


مرحله 3: درمان میکرودرم ابریژن را شروع کنید.
اکنون به بخش انجام دادن خودتان رسیده اید. شما باید ابزار میکرودرم خود را مانند یک مداد نگه دارید، نوک پوست خود را فشار دهید و به آرامی روی صورت خود بچرخانید. اگر نوک آن روی پوست شما صاف نباشد، دستگاه به درستی مرطوب نمی شود. در این صورت متوجه نور طولانی مدت روی پوست خود خواهید شد. جهت هایی که ابزار را روی هر قسمت از صورت خود حرکت می دهید:


گونه ها و ناحیه چانه: برای این نواحی، از مرکز صورت خود شروع کنید و به آرامی به سمت لبه های بیرونی صورت خود حرکت کنید. پس از اتمام یک ردیف، دستگاه را از جایی که ابتدا شروع کرده بود به پایین ببرید و این کار را تا زمانی که کل ناحیه پوست کنده شود، تکرار کنید. 
https://fatemehhabashi.com/
ناحیه لب: نوک نوک تیز برای این ناحیه از صورت توصیه می شود. از مرکز صورت شروع می شود و به سمت لبه صورت حرکت می کند. مراقب باشید که نوک دستگاه به لب های شما برخورد نکند.


ناحیه چشم: ناحیه چشم را با دقت تمیز کنید، زیرا پوست این ناحیه بسیار ظریف است. حرکت دستگاه در طول این قسمت باید به سمت پایین باشد و از شقیقه ها به سمت چشم ها شروع شود. همچنین در لبه ابرو دستگاه را به سمت لبه خارجی صورت و بالای گوش حرکت دهید.
منطقه جلو. از وسط پیشانی شروع کنید و به سمت لبه بیرونی صورت حرکت کنید. هر بار یک طرف پیشانی را انجام دهید.
ناحیه بینی: برای تمیز کردن پوست این ناحیه، دستگاه را از روی پل بینی به پایین و از پل بینی به سمت خارج بینی خود حرکت دهید.
ناحیه دست: علاوه بر تمیز کردن صورت با دستگاه میکرودرما، می‌توانید با استفاده از نوک آن نیز دست‌های خود را تمیز کنید. برای این کار به آرامی پشت دست و نوک انگشتان خود را لایه برداری کنید.


پس از انجام فرآیند تمیز کردن پوست، ممکن است متوجه وجود ذرات مرده پوست روی دستگاه شوید. وقتی کارتان تمام شد، نوک الماس را بردارید، فیلتر را بیرون بیاورید، ذرات پوست مرده را تکان دهید و آن را در یک فیلتر جایگزین قرار دهید تا دستگاه خود را برای تمیز کردن بعدی آماده کنید.
مرحله 4: صورت خود را به آرامی بشویید یا پاک کنید.
پس از درمان، باید صورت خود را به آرامی تمیز کنید تا پوست مرده باقی مانده از بین برود. برای این مرحله می توانید آب را روی صورت خود بپاشید یا از آب میسلار استفاده کنید، اما از استفاده از مواد شیمیایی خشن خودداری کنید. از آنجایی که پوست شما تا حدودی به درمان میکرودرم ابریژن حساس است، نباید جوش های بیشتری ایجاد کنید.
مرحله 5: از یک مرطوب کننده غنی استفاده کنید


پس از پاکسازی صورت با دستگاه میکرودرم، پوست شما کمی قرمز و تحریک می شود. اگرچه این قرمزی خفیف به سرعت محو می شود، اما بهتر است آن را با یک مرطوب کننده غلیظ تسکین دهید. اگر قصد دارید بیرون بروید، استفاده از مرطوب کننده با SPF برای محافظت از پوست بسیار توصیه می شود.
با پیروی از مراحل ارائه شده، می توانید یک میکرودرم ابریژن را در خانه در مدت 10 تا 15 دقیقه انجام دهید که به شما کمک می کند تا به طور طبیعی پوست سالم تری داشته باشید. پس از درمان، پوست نرم و صاف خواهد شد.
معمولا هفته ای یک بار می توانید این کار را در خانه انجام دهید. اما بسته به نوع پوست شما هر 3 تا 4 روز یکبار قابل استفاده است.


مراقبت های بعد از تمیز کردن صورت با دستگاه میکرودرم
زیرا این روش به طور موثر لایه بالایی پوست را که در آن بسیاری از مشکلات پوستی مشهود است، از بین می برد. ممکن است با برخی التهابات و مشکلات جزئی همراه باشید. برای به حداقل رساندن این موارد، بهتر است در مراقبت های بعدی مراقب باشید.
ساده ترین راه برای جلوگیری یا به حداقل رساندن عوارض جانبی، مرطوب نگه داشتن پوست با مرطوب کننده های سبک و استفاده از کرم ضد آفتاب در چند هفته اول پس از درمان است. همچنین سعی کنید حداقل 24 ساعت پس از میکرودرم ابریژن از کرم های موضعی آکنه استفاده نکنید.
باید بدانید که با توجه به نوع پوستتان، باید هر از گاهی این نوع پاکسازی را انجام دهید. این می تواند از هفته به ماه متفاوت باشد. باید بدانید که استفاده زیاد از این روش می تواند به پوست شما آسیب برساند.


یکی از موثرترین راه ها برای مراقبت و جوان سازی پوست، پاکسازی آن از سلول های مرده و سایر آلودگی ها است. فیشال میکرودرم ابریژن در درمان مشکلات پوستی مانند چین و چروک، آکنه و جوش، از بین بردن سلول های مرده پوست، بازکردن منافذ پوست و جوانسازی پوست موثر است.
برای انجام این روش، خوب است با فواید و عوارض احتمالی و مراقبت های بعد از آن آشنا شوید. همچنین برای افرادی که می خواهند این روش را در خانه انجام دهند امکان پذیر است. در این مقاله سعی شده است روش کار با دستگاه میکرودرم ابریژن به طور کامل ارائه شود.


روش های تمیز کردن صورت با دستگاه میکرودرم چیست؟
1. ابتدا صورت خود را بشویید. 2. صورت را با دستگاه میکرودرم تمیز کنید: کیت میکرودرم ابریژن خود را آماده کنید. 3. درمان میکرودرم ابریژن را شروع کنید. 4. چشمان خود را کاملاً بشویید یا تمیز کنید. 5- از آب زیاد استفاده کنید.


آیا بعد از میکرودرم ابریژن باید از پوست مراقبت کنیم؟
بله، ساده ترین راه برای جلوگیری یا به حداقل رساندن عوارض جانبی این است که پوست خود را با یک مرطوب کننده ملایم هیدراته نگه دارید و در چند هفته اول پس از درمان از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. سعی کنید حداقل 24 ساعت بعد از میکرودرم ابریژن از کرم های موضعی آکنه استفاده نکنید.


قبل از استفاده از میکرودرم چه دستورالعمل هایی لازم است؟
اگر ترجیح می دهید صورت خود را در خانه با دستگاه میکرودرم تمیز کنید، توصیه می کنیم ابتدا با خواص پوست خود آشنا شوید و همچنین با عملکرد دستگاه نیز آشنا شوید. قبل از شروع مراحل انجام صحیح آن، باید ابزار میکرودرم ابریژن مناسب را پیدا کنید.

https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/

عوارض میکرودرم ابریژن چیست؟
میکرودرم ابریژن بی خطر است. شایع ترین عوارض جانبی فقط کمی قرمزی و حساسیت بلافاصله پس از درمان است. در بیشتر موارد، این عوارض در عرض یک تا دو ساعت از بین می روند. گاهی اوقات ممکن است در حین آسپیراسیون کبودی ایجاد شود، اما تکنسین باید مراقب باشد تا از این امر جلوگیری کند.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 70
[ جمعه 21 بهمن 1401 ] [ 11:22 ] [ خبرنگار ]
آخرين مطالب ارسالي
پمپ گازوئیل صنعتی چیست؟ تاريخ : شنبه 09 تیر 1403
آهنگ محمد لطفی به نام نارفیق تاريخ : سه شنبه 22 خرداد 1403
مقدمه ای بر موسیقی کلاسیک تاريخ : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403
آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام «یاغی» تاريخ : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
اهداف ما از بازنویسی محتوا چیست؟ تاريخ : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
علت سکته مغزی چیست ؟ بهترین روش پیشگری تاريخ : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

آرشيو
جست و جو